[LUGOS] postfix & sioff

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Jun 4 16:11:54 CEST 2004

On Friday 04 of June 2004 15:52, Primož Gabrijelčič wrote:
> Zadnje čase imam težave s posredovanjem pošte iz mailing list siolovim
> uporabnikom, ker se siolov mx divje zatika (odzivni časi po pol minute in
> podobno). Da ne omenjam tega, da nimajo sekundarnega mxa - jebeš tak ISP
> (oprostite izrazu).

S tem ni nic narobe. Bolje, da ga nimajo, kot pa da bi zanj skrbeli tako, kot
skrbijo za primarnega. (beri: bil bi vir DSN-jev neobstojecim uporabnikom -
t.i. backscatter). Dandanes po sekundarnih MX-ih ni prav nobene potrebe,
sploh v primeru ISP-jev s kolikor toliko dobro povezljivostjo.

Poleg tega je verjetno bolje, da ti ves, da maili niso prisli do naslovnikov,
kot pa da jih pozre nek sekundarni MX, kjer prav tako cakajo, da se prvi
odloci, da je dovolj "mocan", da jih sprejme.

> [...]
> transport (zaradi omejitve na največ dve hkratni seji) in nastavljeno:
>
> $ sudo grep siol *
> main.cf:siol_destination_concurrency_limit = 2
> main.cf:siol_connect_timeout = 30s
> master.cf:siol    unix  -       -       n       -       -       smtp
> transport:siol.net siol:
>
> siol_connect_timeout sicer malo pomaga, a ne prav dosti. Rabil bi nekaj,
> kar bi mi deferred maile, namenjene na @siol.net, poskušalo pošiljati bolj
> pogosto. A ima postfix kakšen tak setting? Jaz ga nekako ne najdem.
> Verjetno sem samo slep (kar mi pa ta trenutek ne pomaga kaj dosti).

Samo za tisti transport ne mores. Lahko pa za vse: minimal_backoff_time
(default 1000s) in maximum_backoff_time (default 4000s).

smtp_connect_timeout je po defaultu 30 sekund... tako da nisi nic pridobil.
Jaz bi ga povecal na recimo 120 sekund, mogoce bi se v tem casu
mail2.siol.net zbudil...
Za concurrency_limit na siol pa nisem vedel... verjetno mislijo, da bojo s tem
kaj resili... bedaki.

lp,
Borut.
--