[LUGOS] Cyrus imapd in POP

Peter jb at globalhead.mine.nu
Tue Jun 1 15:26:49 CEST 2004

On Tue, 2004-06-01 at 15:11, Milan Gabor wrote:
> Hi!
>
> Ja, zmeraj iz iste. DO mene pride samo to, da jamrajo, da dobivajo
> duplikate v INBOX in da kao to na drugih streznikih dela OK.
>
> KOlikor mi je znano, POP server ne vodi kaj je kdo pobral nazadnje,
> ampak da seznam vseh mailov in potem mora client biti toliko pameten, da
> vodi kaj je ze pobral in kaj se ne.
> Ali pa se mogoce motim?

Naceloma to dela klient, pa se vsak drugace... Meni ga je Outlook sral
ce sem prek webmail-a prebral kak star mail, saj mi ga je se enkrat
prenesel...

> Ima Cyrus kaj posebnega, da vsake tolko casa kaj spremeni glede
> pogledanih mailov ali cesa podobnega? (blind guessing).

Glej kdaj se jim to zgodi in poglej kaj sari po fajlih, verjetno jim
spreminja cas...

Najbolj bi jih bilo navaditi na IMAP, v Outlooku pa vklopis podporo za
off-line.

lp