[LUGOS] Cyrus imapd in POP

Milan Gabor milan.gabor at utrip.net
Tue Jun 1 15:11:19 CEST 2004

Hi!

Ja, zmeraj iz iste. DO mene pride samo to, da jamrajo, da dobivajo
duplikate v INBOX in da kao to na drugih streznikih dela OK.

KOlikor mi je znano, POP server ne vodi kaj je kdo pobral nazadnje,
ampak da seznam vseh mailov in potem mora client biti toliko pameten, da
vodi kaj je ze pobral in kaj se ne.
Ali pa se mogoce motim?

Ima Cyrus kaj posebnega, da vsake tolko casa kaj spremeni glede
pogledanih mailov ali cesa podobnega? (blind guessing).

lp,
MIlan