[LUGOS] Postfix in user blocking

jest at softraja.com jest at softraja.com
Mon Jun 28 17:43:56 CEST 2004

Živjo!

No jaz sem naredil po tvoje (vska dan cca. 50 virusov, preko
dsl.siol.net), ampak po mojem moram še narediti client_access.db datoteko,
ker mi sistem javlja, da je client_access novejša od client_access.db
Bi bil toliko prijazen in mi napisal, kako je to poterbno storiti.
V postfix navodilih ne piše nič pametnega, google je pa tudi nekje, ali pa
meni pamet malce popušča v tem bebavem vremenu.

hvala in lp