[LUGOS] Postfix in user blocking

Jernej Horvat j+lugos at aufbix.org
Wed Jun 23 22:58:04 CEST 2004

Wednesday 23 June 2004 08:34, Dalibor >

> Nesmiselno se mi je zdelo vpisovat IP v
> client_access map ali pa blokirat na fwallu, ker je to ADSL priključek
> in najveretneje nima statičnega IP.

Ah! Za te kljukce pa imam jaz boljso resitev:

v eno od smtpd_*_restrictions dodas:

                    check_client_access hash:/etc/postfix/client_access

ter v datoteko /etc/postfix/client_access vpises:

dsl.siol.net      554 Uporabite streznik mail.siol.net za odhodno posto ali si
uredite 'povratni naslov' za vas IP. Za nadaljne informacije klicite 080 1000
dial-up.siol.net 554 Uporabite streznik mail.siol.net za odhodno posto! Za
nadaljne informacije klicite 080 1000

Na ta nacin se bos znebil virusov/trojancev, ki jih izbljunejo okuzeni PCji na
adsljih.
Tisti, ki pa RES imajo postne streznike  na adsl, pa si itak morajo urediti
povratne IP naslove.

--
Afternoon very favorable for romance.  Try a single person for a change.