[LUGOS] GPG in GMail

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Sat Jun 26 14:48:52 CEST 2004

Lepo pozdravljeni!

Torej, pred slabim tednom sem dobil vabilo za GMail in se po preizuksu
odlocil, da je zadeva kr v redu. Ob priblizno istem casu sem se zacel
zanimati tudi za GPG/PGP enkripcijo in podpisovanje mailov (in na
sploh fajlov). Koncept delovanja mi je zdaj priblizno jasen in znam
uporabiti osnovne operacije.
Podpisovanje/enkripcija email-ov v Thuderbirdu (linux, win) in
Mail.app (OSX) ni nic takega in lepo deluje. Sedaj pa bi rad to
"funkcijo" uporabljal tudi pri uporabi GMaila.

A kdo ve kako bi to bilo mogoce cimlazje izvesti?

Malo sem preizkusal na roke podpisovat (napisem mail v fajl, ga
podpisem, odprem, skopiram text, posljem) a je to zelo neroden nacin.
Nekako si predstavljam tole tako:
- napisem mail v Gmail-u
- oznacim body emaila (to kar je potrebno podpisati/kriptirati)
- pozenem program, izberem kljuc, izberem operacijo
- program skopira oznacen text, na njem izvede izbrano operacijo in
dobljeno skopira namesto oznacenega texta
- email normalno posljem

Zanima me, ce obstaja kaksen frontend za GPG, ki pocne to kar si
predstavljam? Na tem principu je vcasih deloval en encrypt program
(A-Lock), ki pa ni imel veze z GPG (enkripcija samo na podlagi
passworda).

lp,
Uros

--
5 levels of fatness: Big, Healthy, Husky, Flufy and DAMN! -- Gabriel Iglesias