bash - sed

Goran List list.gk at indea.si
Thu Jun 17 17:00:54 CEST 2004

Trenutno se ukvarjam z iskanjem ene pobrisane datoteke. S pomočjo google
in podobnih nesrečnikov, ki so zadevo nekako preboleli sem prišel do
datoteke, kjer imam vse inode pobrisanih datotek, ki bi lahko bile tiste
prave.

Nekje je ukaz, ki iz datoteke 'inodes' prebere dejanske inode in zapiše
statuse vseh teh datotek v 'stats'.

sed 's/^.*$/stat <\0>/' inodes | debugfs /dev/hda5 > stats

To dejansko kliče 'stat <inode>'

Jaz bi pa rad, da mi kliče ukaz 'dump <#> ~/recovered/#'
# je v tem primeru številka node-a.

A to diši po uspehu:
sed 's/^.*$/dump <\0> ~/recovered/\0 /' inodes | debugfs /dev/hda5

Ne upam si probat, da ne zamočim kaj - še bolj.

LP, Goran