quota

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Thu Jun 17 16:24:52 CEST 2004

Imam en motec problem. Namestil sem Fedora Core 2 in ko sem hotel uporabiti
Quota so se mi pricele dogajati cudne stvari. Quota sem namestil preko rpm
paketa in potem v /etc/fstab vpisal usrquota:

LABEL=/home             /home                   ext3    defaults,usrquota
1 2

Re-mountal sem /home in zagnal quotacheck. Potem sem zagnal quotaon -av in
zelel sebi dodeliti quoto. Ko sem zele posneti podatke je ssh zmrznil (delal
sem preko sshja). Ravno tako mi ne odpre strani za webmail (IMP). Ko zelim
uniciti proces se nic ne zgodi in proces ostaja.

Prosil bi za pomoc.

Klemen Humerca

 klemen at humerca.com
 www.humerca.com