[LUGOS] Prevzem certifikata za Klik

robert ivanc rob at awakeheart.net
Thu Jun 17 11:32:16 CEST 2004

Jaz sem ravno par tednov nazaj hotel prevzeti Klik certifikat iz mozille
1.6 na linuxu
in sem dobil nazaj Server Error. Na sreco ni oznacil certifikata kot
prevzetega in sem ga potem z
istimi podatki uspel prevzeti na IEju na XPjih. Nato pa export nazaj na
linux in zadeva dela.
Na supportu so rekli da podpirajo IE in Netscape 7.1 vendar ne vem na
kateri platformi.

Lp,
 Robert