[LUGOS] Prevzem certifikata za Klik

Darko Vrsic darko at varnost.si
Thu Jun 17 10:01:14 CEST 2004

Ales Casar wrote:

>	Pozdravljeni!
>
>Nekoc se je na tej listi pisalo o tezavah pri prevzemu certifikatov za
>Klik z Mozillo, unicenih certifikatih in podobno. Ima kdo kaksne sveze
>pozitivne izkusnje s tem? Prav bi mi prisle predvsem informacije za
>Mozillo 1.4 in 1.0 ter Firefox 0.8.
>
>Ales

V primeru Klika morda ne bi pomagalo, sicer pa menim, da je koristno
posiljati sporocila, kot sem ga danes poslal na Noviforum zaradi
zahtevanega IE pri uporabi spletnega IBON-a:

Spostovani!

Ker zaradi varnosti, boljse funkcionalnosti in delovanja na razlicnih
platformah uporabljam (kot tudi vecina drugih v nasem podjetju in vedno
vec ljudi po vsem svetu) za brskanje po Internetu, brskalnik Mozilla
Firefox, sem bil razocaran, ko sem pri poskusu vstopa v internetno
verzijo IBON-a (www.ibon.com) zagledal sporocilo: "Vstop v sistem ni
mogoč! Vstop in uporaba sistema iBON.com je mogoča le z spletnim
brskalnikom "Microsoft Internet Explorer" verzija 5 ali novejša."
Prednost svetovnega spleta je namrec ravno v tem, da je do njega mogoce
dostopati z razlicnimi brskalniki in napravami. Cudi me, da aplikacija
zahteva brskalnik IE, kljub temu, da uporablja tehnologijo Java in tece
na spletnem strezniku Apache.
Zanima me ali nameravate posodobiti spletno aplikacijo tako, da jo bo
mogoce uporabljati tudi s pomocjo drugih brskalnikov oziroma izdelati
podobno aplikacijo, ki jo bodo uporabljali uporabniki ostalih brskalnikov.