[LUGOS] chroot jail

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Wed Jun 16 23:37:19 CEST 2004

On Wed, 16 Jun 2004, Mitja Zabukovec wrote:

> če se logira na server ali uporablja scp iz linux box-a, je vse tako,
> kot mora biti. Če pa uporabi sftp client (www.ssh.com) na windows box-u,
> pa zadeva ne deluje. (To je najpogostejši način uporabe tega accounta)

Med scp in sftp je bistvena razlika v tem, da je sftp samo nekakšen
servis, ki teče čez ssh povezavo, medtem, ko je scp vgrajen v ssh. Jaz bi
takole od prve sumil, da na drugi strani sftp-ju kakšen ključen file
zmanjka zaradi chroota. Poskusi se logirat z linux mašine in sftpju
povečaj nivo blebetavosti:

$ sftp -v user at host

Mogoče se bo že tukaj kaj videlo, sicer pa lahko poskusiš še sshd pognat z
izbiro -d, -dd ali -ddd, pa bo še druga stran povedala, kaj bi utegnilo it
narobe.

Lep pozdrav,
Andrej