chroot jail

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Wed Jun 16 12:43:44 CEST 2004

živjo,

naredil sem chroot jail za uporabnika na serverju.
če se logira na server ali uporablja scp iz linux box-a,
je vse tako, kot mora biti.
Če pa uporabi sftp client (www.ssh.com) na windows box-u,
pa zadeva ne deluje. (To je najpogostejši način uporabe tega
accounta)

Ima kdo idejo, zakaj ?

simptomi: povezava s serverjem se vzpostavi, samo remote datoteke
se ne izlistajo. Ce poizkušam karkoli kopirati na remote server, pa
se sftp client obesi.
Preizkusil sem tudi psftp clienta za windowse, ki pride zraven putty-a.
Ta pa se niti ne logira, oz. login traja v neskončnost.

account ima tak shell:
sudo /usr/bin/chroot /jail/dir /bin/su - $USER

če mu dam bash za shell, potem vsi sftp clienti delujejo normalno.

lp,
Mitja