[LUGOS] IMP in From polje

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Sat Jun 12 14:55:42 CEST 2004

Zivjo

Baze ne uporabljam, zato to zdaj ne pride v postev, ker bi imel s tem prevec
dela. Uporabljam pa qmail in sem pogledal za mapiranje naslovov, vendar
hitre resitve nisem nasel. Tezava je v tem, da imam zdaj izpite.

Zaenkrat sem stvar resil tako, da si bo pac vsak nastavil svoj naslov. Komur
bo to tezko, naj pac posilja z napacnega naslova.

Vseeno hvala za odgovor.

lp

        Bostjan