[LUGOS] IMP in From polje

Milan Gabor milan.gabor at utrip.net
Fri Jun 11 21:35:41 CEST 2004

Hi!

Jaz vidim vsaj dve moznosti.
Ena je, na primer ce uporabljas properties za vsakega userja in zadaj
seveda podporo baze, da za vsakega shranis privzeto identiteto za
vsakega upoarbnika.

Drugo pa je seveda, da uporabis rewrite na mail serverju za vsakega
uporabnika. Domnevam seveda, da uporabljas lokalni SMPT.
Postfix (ce ga uporabljas) ima to lepo reseno z sender_canonical
mapiranjem.

lp,
MIlan