[LUGOS] kodna tabela 437

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Fri Jun 11 12:05:54 CEST 2004

Živjo,

V starih dobrih OS/2 časih sem ta problem rešil tako, da sem prestegel
tipkovnico na eni ter izpis na zaslon na drugi strani, pretvoril šumnike
ter poslal naprej. Kaj je možno kaj podobnega izvesti tudi v Linuxu?

Taka rešitev bi prišla prav tudi za kaj drugega, na primer za dostop do
DOS aplikacije na daljavo prek SSH ...

Lep pozdrav
Janko

Nejc Skoberne pravi: