[LUGOS] kodna tabela 437

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Jun 11 11:56:54 CEST 2004

Zdravo.

> zanima me ker v dosemu (dos emulator) program, ki je bil napisan za dos
> ne prikaze sumnikov.
> Pa ne vem kako naj to nastavim.

Odgovor: zelo tezko. :) Jaz sem se tko ene par dni matral s tem, na
koncu sem prisel do tega da sem moral svoje BDF fonte naredit (z nekim
font editorjem sem razporedil znake tko, da so na pravih mestih,
nekatere sem moral dorisati). Skratka posteno sem se namatral...

> Malo sem googlal pa nisem zaenkrat se nic pametnega dobil.

Tud dvomim da bos... se najbolj ti pomaga dokumentacija od DOSemu.

--
Nejc Skoberne
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si