[LUGOS] linux router

Aljoša Španger aljosa.spanger at siol.net
Sat Jul 31 11:48:33 CEST 2004

Zivijo,
jaz bi vprasal naprej.

Na prvem racunalniku (slack 10), dela internet preko adsl (pppoe) in ima
staticni IP.

Na drugem racunalniku so WIN XP-ji.

Lokalno dela mreza (samba).

eth1 kartica na prvem racunalniku ima staticen notranji IP, ravno tako ima
staticen IP eth0 na drugem racunalniku.

eth0 na prvem racunalniku je dolocen od siolovega DHCP-ja.

Firewall je postavljen po Blazovem nasvetu.

Kaj moram se narediti, da bo delal internet na drugem racunalniku.

Za vse nasvete, komentarje in linke ze vnaprej hvala.

LP

Aljosa