[LUGOS] Xfce in slo znaki (NIMA VEZE Z XFCE!)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Jul 29 16:07:23 CEST 2004

On Thu, 29 Jul 2004, Borut Mrak wrote:

> xmodmap pa res nima veze z nastavitvijo LC spremenljivk, ker ima zvezo samo z
> vnosom sumnikov. In xmodmap je tako ali tako obsolete, kolikor je meni znano.

Jasno da nima. Nihče tega ni trdil. Res je obsolete, ampak dela. Gnome ima
nek applet za vexlanje tipkovnice in tam notri lahko izberes xkb varianto
ali xmodmap varianto za slovensko tipkovnico. Zdaj pa naj mi nekdo pove
kje se pozna razlika v uporabi xkb oziroma xmodmap. Seveda govorim samo o
vnašanju prek tipkovnice. Pritisnem č in se izpiše č, tako pri xkb kot pri
xmodmap varianti.

In ne, ni point uporable locala v aplikaciji ampak v xkb modulu. Meni z uporabo
xmodmap v konsole čisto lepo klofa šumnike brez nastavljenega locala.

lp,B