Re: [LUGOS] Počasen USB

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Wed Jul 28 18:08:41 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "joze_klepec" <joze.klepec at siol.net>
To: <lugos-list at lugos.si>
Sent: Tuesday, July 27, 2004 9:12 PM
Subject: Re: [LUGOS] Počasen USB

> Poskusi zmanjšati hitrost, če se še tako čudno sliši... - poglej

Poskušal sem zmanjšati hitrost v biosu, vendar ni nibene spremembe. Kot kaže
pa je problem tako ali tako drugje - supermount, ki ga ima Mandrake. Če ga
namreč izključim mi dela normalno hitro. Problem je v tem, da  nikjer ne
najdem kako popolnoma izključim. "supermount -i disable" namreč izključi
samo naprave, ki so trenutno v fstab in stvar dela, dokler imam usb memory
key vklopljen. Če ga vzamem ven in spet vstavim, ni več na npr:
/dev/scsi/host8/bus0/target0/lun0/part1 pač pa na
/dev/scsi/host9/bus0/target0/lun0/part1.  Ko ga izklopim, se iz fstab
zbrišejo zapisi, ki se nanašajo nanj - predvidevam da za to skrbi hotplug,
nisem pa še prišel zadevi do dna.

Torej trenutno brskam kako izklopiti supermount...

Lp, Tomaž

PS: Pravzaprav malo lažem, trenutno imam vsega dovolj in grem ven ...