[LUGOS] Počasen USB

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jul 27 21:12:21 CEST 2004

>Mandrake 10 (jedro 2.6.3) mi USB memory keys dela obupno
>počasi. Branje s ključa gre nekako do 260-270K ali pa še manj, medtem ko je
>prej šlo okrog 450K. Na windows 2000 je pa še bistveno hitrejši.

Poskusi zmanjšati hitrost, če se še tako čudno sliši... - poglej
specifikacije na http://www.linux-usb.org/ .
Obstajajo tri hitrosti:
okoli 1Mb/s, tale bolj na pamet , po USB 1.0/1.1, prva podprta
12 Mb/s (max po USB/1.1, mid. USB 2.0),
480 Mb/s (max. po USB 2.0)

poskusi  tudi nekaj čarati okoli velikosti paketkov pri srednji hitrosti
(vir info gornji link)

server je na momente ZELO obremenjen in bodi potrpežljiv, saj si folk
spravlja dol specifikacije ipd.