[LUGOS] Problem s tonskim klicanjem

Skrat skrat at owca.info
Fri Jul 23 19:39:14 CEST 2004

Zdravo,

jaz sem se ravno vceraj trudil z usposobitvijo dial-upa na mojem
prenosniku. Zadeva sicer dela tako-tako, kakor jo prime, vcasih da,
vcasih ne. Tezava pa je predvsem pri loginu po ze vzpostavljeni povezavi
(ARNES) :-/ Nisem se odkril, kaj bi bil temu vzrok, ampak se trudim v
tej smeri. Ima morda kdo kak nasvet?

> Jaz bi brcal v naslednji smeri - ko ti modem dela normalno (Winsi), bi
> shranil nastavitve (AT&W) in v Linuxu kot init string vedno in povsod
> uporabljal zgolj ATZ, oz. za klicanje ATD.

Glede tega imam samo en komentar - meni ATZ nikakor ni potegnil - modem
je odprl vrata vendar ni zacel klicati. Sicer se popolnoma nic ne
razumem na te zadeve, ampak kar mi je po nasvetu kolega uspelo je, da
sem nastavil init string na atx3 in zadeva je cudezno zacela delovat. A
lahko kdo z vec znanja na tem podrocju pokomentira to ali poda kaksno
referenco?

Za klicanje uporabljam ATD in zadeva dela, kar pa se mi zdi morda vredno
poskusit glede tonskega klicanja je nastavitev drzave pri loadanju
modula za modem. Predvidevam da to vpliva zaradi razlicnih telefonskih
sistemov. Ce se motim, me prosim popravite :-))

lp Gasper