[LUGOS] Problem s tonskim klicanjem

Ivan Zilic ivan.zilic at flyfish-electronics.com
Fri Jul 23 15:17:45 CEST 2004

Hoj !

> Problem je v tem, da od doma ne morem poklicati
> tonsko temvec le pulzno (kljub temu, da ze leta
> klicemo tonsko).

"Ne morem" = ?
Se modem trudi klicati, ali zgolj vedno ropota pulzno, ne glede na nastavitve
?

> Zanimivo pa je, da na drugi lokaciji, brez
> problemov poklicem tudi tonsko.

Recimo, en od moznih vzrokov, ki mi pade na misel je, da imas doma vec stvari
(telefonov, faxov) vezanih na linijo, kot na tisti drugi lokaciji. Vecina
(verjetno kar vsi) modemov vsebujejo vezja, ki detektirajo, kaj se z linijo
dogaja. Ce je linija obremenjena s prevelikim stevilom naprav, se modem lahko
upre.... Se pa z razlicnimi nastavitvami/init stringi da zaobiti problem,
ipd.

Jaz bi brcal v naslednji smeri - ko ti modem dela normalno (Winsi), bi
shranil nastavitve (AT&W) in v Linuxu kot init string vedno in povsod
uporabljal zgolj ATZ, oz. za klicanje ATD.

					Pozdrav,  I+