[LUGOS] Backup masine in kako ga uporabiti, ko se masina sesuje

Skrat skrat at owca.info
Wed Jul 21 13:05:39 CEST 2004

Ena izmed moznih resitev je uporaba dd (DiskDump).

Enostavno reces:

dd if=/dev/hda1 | gzip –9 > /tvoja/najljubsa/lokacija/kopija_hda1

To ti bo naredilo kopijo delotne /dev/hda1 particije v datoteko
kopija_hda1, pred tem pa zadevo se skompresira skozi gzip. Zadevo seveda
lahko shranis kamorkoli... lahko jo shranis na nek mountan windows share
na mrezi ali posljes cez ssh, recimo

dd if=/dev/hda1| gzip -9 | ssh uporabniskoime at streznik.com dd
of=kopija_hda1

Zadevo enako dumpas nazaj, recimo

gunzip –c /tvoja/najljubsa/lokacija/kopija_hda1 |dd if=- of=/dev/hda1

ali prek sshja

dd if=kopija_hda1 | gzip -d | ssh uporabniskoime at streznik.com dd
of=/dev/hda1

POZOR: dd dela image celotnega diska, tudi praznega prostora, zato je
kompresija vsekakor priporocljiva!

lp Gasper