Backup masine in kako ga uporabiti, ko se masina sesuje

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Jul 21 12:28:41 CEST 2004

Zdravo!

Do sedaj sem vedno delal le backup svojega home. Ker pa lahko postavljanje
masine iyz nule traja kar nekaj casa, sem se odlocil, da bi vsake toliko
casa naredil backup celega sistema. Ne potrebujem sprememb ampak samo sliko
stanja ob backup-u.

- Zanima me kaj priporocate za orodje.
   Nekaj sem bral o partition image. Ta omogoca backup podatkov na
   particijah. Zanima me ali lahko spravljam to sliko kar na isto
   particijo --> imam namrec samo en disk in eno particijo po linuxom.

- Kako pa lahko potem kaj taksnega uporabim, ce se mi sesuje disk in
   nabavim novega.

--
Hvala in Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC