Tezave z linki pri automount

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Jul 21 12:15:50 CEST 2004

Zdravo!

Za priklop CD, floppy, flash, ... diskov uporabljam automount.
Mount point je /mnt/auto (definiran v /etc/auto.master) znotraj
pa imam posamezne priklope, ki jih definiram v /etc/auto.misc
Ker mi je tecno pisati

cd /mnt/auto/cdrom

ali kaj podobnega, sem si naredil na / linke. Npr.

/-cdrom --> mnt/auto/cdrom

Zadeva mi lepo laufa. Ce pa slucajno kaj brskam po sistemu in grem
na / ter naredim lits (ls), sem mi zadeva full upocasni in imam obcutek,
da skusa iti v vsak link --> torej hoce narediti priklop. Ko konca z
listom, priklopi niso izvedeni, a sam list traja full casa.

Za list uporabljam aliasa

alias ls='ls -F --color'
alias ll='ls -lF --color'

Ce pozenem:
/bin/ls --> naredi list brez upocasnitev
/bin/ls -l --> naredi list brez upocasnitev
/bin/ls -l --color --> upocasni (vidim, da so linki na automount rdeci)
/bin/ls -l -F --> upocasni

Zanimivo, da root
/bin/ls -l --color --> naredi list brez upocasnitev (linki na automount
niso rdeci)

Ali ima kdo kaksno idejo, kako bi se dalo tole urediti? Seveda ne bi rad
spreminjal aliasov in pa linke na automount mesta.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC