[LUGOS] Raid 0 - tezave z diskom

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Jul 21 12:14:11 CEST 2004

On Wed, 21 Jul 2004 10:52:20 +0200, Uros Cimzar <uros.cimzar at rsklan.com> wrote:
> Jul  21 09:47:37 linux2 kernel: hda: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }
> Jul  21 09:47:37 linux2 kernel: hda: read_intr: error=0x40 { UncorrectableError }, LBAsect=2353448, sector=248870
> Jul  21 09:47:37 linux2 kernel: end_request: I/O error, dev 03:05 (hda), sector 248870
> Jul  21 09:47:37 linux2 kernel: raid1: Disk failure on hda5, disabling device.
> Jul  21 09:47:37 linux2 kernel:        Operation continuing on 1 devices

To je videti kot bad sector na disku. Takega diska se obicajno zelis
cimprej znebiti.

> Zanima me, ce imate kaksne izkusnje ali je to zagotovo hardverska napaka ali je mozno, da je napaka le na filesystemu. Kar sem bral po internetu je skoraj zagotovo hardverska napaka.
> V primeru, da je napaka na strojni opremi, me zanima, če je kakšna ideja kako bi ugotovil ali je napaka na disku, kablu ali plosci (brez obiska racunalnika seveda).

Skoraj zagotovo je to (DriveReady SeekComplete DataRequest Error)
napaka na disku (obicajno temu recejo bad sector). Napake v kablu se
pri UDMA prenosih javijo kot BadCRC napaka (in so obicajno prehodnega
znacaja, v tem primeru IDE driver poskusa veckrat), napake na
kontrolerju pa ne vem, ce sploh lahko odkrijes drugace kot da delas
vsaj kak CRC checking ali se bolje kriptografski hash ze v samem
filesystemu.