[LUGOS] Prestaviti GRUB z particije na MBR

Igor kresnik lovec at volja.net
Fri Jul 9 19:12:46 CEST 2004

Jaz imam nameščene win 98 ter Xp ter Fedoro. Grub boat loader mi najprej
zahteva izbor linux ali winse. v primeru
da se odločim za vinse dobim M$ov nalagalnik, ki mi da na izbiro win 98
ali win XP.

Skrat pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843