[LUGOS] Prestaviti GRUB z particije na MBR

Skrat skrat at owca.info
Thu Jul 8 13:46:47 CEST 2004

Sicer morda ne razumem povsem, kaj je Ales tocno mislil ampak... ce
nalozis zagonski nalagalnik (lilo, grub, syslinux... whatever) v MBR,
potem _le ta_ prevzame funkcijo zaganjanja OSa (za vse operacijske
sisteme, ki so na masini) in M$ov zagonski nalagalnik nima vec nobene
veze.

Pri taksnem pocetju nisem se nikoli naletel na tezave (testirano Win2k,
WinXP)

lp Gasper