[LUGOS] Ne morem priklopiti USB flash disk

robert ivanc rob at awakeheart.net
Fri Jul 9 14:03:29 CEST 2004

meni je to isto delalo z transcendom, ali ni hotel zmountati, ali pa mi
je racunalnik blokiral.

stvar ma eno zelo cudno particijsko tabelo gor, jaz sem vse skupaj
pobrisal in naredil eno samo particijo, ki gre cez cel disk in od takrat
naprej je ok.

fdisk  /dev/sda

na nekaterih racunalnikih (predvsem starejsih) mi zarad ne vem kaksnega
razloga pozabi naloziti modul sd_mod in mi zato diska ne prepozna.
modprobe sd_mod resi zadevo.

Lp,
 Robert