Ne morem priklopiti USB flash disk

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Fri Jul 9 13:57:23 CEST 2004

Zdravo!

Vceraj sem si kupil USB flash disk. Ko sem bral dokumentacijo, so bila
notri celo navodila kako zadevo urediti v linuxu - kar ne morem verjeti,
  a ocitno gre tudi linuxu na bolje.

Meni pa ne gre nabolje. Sem upal, da mi bo linux mogoce s hotplugom kar
takoj priklopil flash disk. Navodila, ki so bila prilozena pravijo:

mount -a -t msdos /dev/sda1 /mnt/flash

Ce jaz to pozenem, nekajn casa traja, potem pa mi masina zmrzne in jo
lahko samo se ugansem.

Ce pozenem lsusb ali usbview, flash disk vidim.
$ lsusb
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 002: ID 0ea0:2168 Ours Technology, Inc. Transcend
JetFlash 2.0
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 002: ID 046d:c00e Logitech, Inc. Optical Mouse

Ali mi lahko kdo pomaga pri priklopu?

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia