Printing vprašanje

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Sun Jul 4 23:48:18 CEST 2004

Lep pozdrav,

ravnokar sem priklopil printer na moj linux server. Instalacija je
potekala brez problemov, le pri določanju marginov se je zataknilo.
alignmargins, ki sem ga potegnil iz linuxprinting.org mi javi naslednje:

"Printing margin/offset  adjustment page.......

lpr: laser: unknovn printer
Could not print  adjustment page. at ./alignmargins line 98"

Drugače printer printa v redu.
Uporabil sem Ghostscript, CUPS in gdi driver za Samsungove tiskalnike
(Samsung ML-1710p).

Printer sem preko sambe dal na mrežo, kjer dostopam do njega z win
mašinami. Na windowsih je printer označen kot "Access denied. Unable to
connect", printer pa vseeno printa. Kaj bi bil lahko razlog za to?

lp,

JAnez