[LUGOS] GPG in GMail

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sun Jul 4 17:58:29 CEST 2004

Nekoc je bila resitev ponujena tu:  http://www3.gdata.de/gpg/download.html

Zdaj pa se moramo zadovoljiti s precej storastim sistemom, ki ga ponuja
WinPT: http://winpt.sourceforge.net/en/ Paket je dostopen tudi na OpenCDju
in Kiberpipini plosci. Tezava je, ker moramo za podpisovanje in preverjanje
klikniti zelo velikokrat, tako da je sistem zelo zasilen. Lepo pa deluje
upravljanje kljucev.

Ce kdo ve za pametnejso resitev, bo resitev zanimiva se za koga.

Lep pozdrav,
Ales