[LUGOS] Dostop do masine za DHCP

Boštjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Fri Jul 2 14:18:47 CEST 2004

Če si zaprt, potem ne gre.
Sicer je varianta, da nekako sprožiš povezavo s PCja navzven in nato
to uporabiš z "druge strani" - zgolj ideja, se mi le malo sanja kako uporabiti.
Bi moral malo razmisliti, ampak zagotovo dobiš uporabnejše odgovore - ako ne,
se oglasim v ponedeljek :)

B.
On Fri, 02 Jul 2004, gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si verbalized: