[LUGOS] Dostop do masine za DHCP

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Fri Jul 2 14:13:24 CEST 2004

On Friday 02 July 2004 14:03, Boštjan Jerko wrote:
> Ho, tole vprašanje je pa malo hecno.

ja, verjamem da butam v temo. Zato pa sprasujem

> Pa naj ti jaz postavim dve vprašanji:
> 1. Ali stroj dobi vedno enak IP (recimo, da je vezan na MAC)?

kolikor mi je znano, ne dobim vedno enakega, bom pa preveril, ko zbutam masino
ampak tudi ce dobim enako IP, je ta enolicna le notraj DHCP ne pa tudi povsod.
Imam prav?

> 2. Ali imaš vmes kakšne varnostne mehanizme (firewall, access liste, ...)?
zal ja, torej sem tu zaprt

Kaj pa so tiste VPN povezave, ali VNC protokol? Sam o tem ne vem nic, zato
prosim za mehke odgovore.

--
Lep pozdrav / With regards

Gregor