[LUGOS] backup na cd

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Tue Jan 27 12:11:11 CET 2004

Problem je v tem, da moraš že pri delanju drugega iso-ta vedet, da je to
nadaljevanje nekega prejšnjega iso-ta.

Preberi si tole:
http://www.camtp.uni-mb.si/LDP/HOWTO/CD-Writing-HOWTO-4.html#ss4.18
(na koncu ti še piše: For more information, please read the file
README.multi, which is distributed with cdrecord.)

upam, da ti bo pomagalo.

lp,
Gašper