backup na cd

Miran Miran at gmx.net
Tue Jan 27 10:47:51 CET 2004

Pozdravljeni!

Zelim usposobit backup na cd.
Sedaj sem naredil tako, da mi najprej dolocen direktorij stiste v eno
.tar datoteko, potem naredi iz te datoteke z mkisofs eno .iso datoteko.
Nato .iso zapecem s pomocjo cdrecord na cd.
Ker je backup od enega dneva velik 200mb bi zelel imeti na 1CDju backup
za tri dni.
Torej sem vklopil -multi pri cdrecord. Problem je pa sedaj, da vedno ko
zapecem cd vidim samo tiso, kar sem najprej zapekel.
Ostalih datotek pa ne vidim, ceprav so na cdju.(jih zapece).
Ve mogoce kdo v cem je problem tu?

Zanima me se kako bi lahko ugotovil, kdaj je cd poln, da bi potem poslal
mail adminu, da naj zamenja cd.

LP, Miran