[LUGOS] Hmm.. ta moj disk mi je malo sumljiv!

Janez Trenz alte at aufbix.org
Fri Jan 23 22:40:13 CET 2004

V čet, 22.01.2004 ob 12:56, je Andraz Tori poslal(a):
> Ce se ne motim je pri kompajlanju kernela ena od možnosti opisana tako,
> da jo je treba uporabiti, kadar se pojavlja natanko spodaj navedana
> napaka. zdajle nimam 2.4 kernela pri roki, ampak verjetno drži
>
> Pod nastavitevami diskov:
> Use multi-mode by default
> [...]

set_multmode nima nobene zveze z drive_cmd. Lahko pa povem, da pri meni
en disk spet (isti model) dela probleme in dobivam enake stvari v
syslog. Jaz bi pognal od proizvajalca program za testiranje diska, ker
ta napaka kaže na to, da disk ne vrne podatkov (slab(i) sektor(ji)).

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)