[LUGOS] Hmm.. ta moj disk mi je malo sumljiv!

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jan 22 12:56:08 CET 2004

Ce se ne motim je pri kompajlanju kernela ena od možnosti opisana tako,
da jo je treba uporabiti, kadar se pojavlja natanko spodaj navedana
napaka. zdajle nimam 2.4 kernela pri roki, ampak verjetno drži

Pod nastavitevami diskov:
Use multi-mode by default
CONFIG_IDEDISK_MULTI_MODE:                                                                                                                                      If you get this error, try to say Y here:                                                                                                                       hda: set_multmode: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hda: set_multmode: error=0x04 { DriveStatusError
}
If in doubt, say
N.