[LUGOS] Vpisovanje v iskalnike

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Thu Jan 15 10:28:12 CET 2004

S tem sem se ubadal tudi sam in mi ni nic uspelo. Ko sem ustimal Googlov
iskalnik za po nasih spletnih straneh, sem ugfotovil, da je to to kar ti
pocnes. Je pa seveda vprasanje, kdaj, ce sploh kdaj gredo "pajki" preko
tvojih strani. Potem je se zabava s tem kako iskalnik postavi zadetke od
prvega naprej ....

--
Lep pozdrav,
           Gregor GORJANC