Vpisovanje v iskalnike

Dalibor Cvijetinovic dalibor at ice.si
Thu Jan 15 10:19:23 CET 2004

Mogoče stvar ni ravno za lugos listo ampak vseeno...

Zanima me kako lahko vneseš kakšne ključne besede v html file, če je site narejen v flashu. Uporabljam apacha. V index.html sem dodal

<META name="keywords" content="crm, customer relationship management, informacijski sistem, sistemi, information system, informatika, information technology, it, software, informacijske rešitve, poslovne rešitve, programi, mis, dis, solution, ice, solutions, klicni  center, call center, kontaktni center, contact center, icecube, icecontrol, icenet, billing, biling, telekom, telecom, kontroling, controlling, kontrola poslovanja, on-line supervision, nadzor, data mining, business platform, konkurenčna prednost, učinkovitost, komunikacija s strankami">
<META NAME="robots" content ="all">

Vpisoval sem to tudi v razne iskalnike pa vendar je zelo težko dobiti nekaj konkretnega. Kako lahko npr. v najdi.si dobim željeno informacijo o mojem siteu? Ali je potreben kakšen dodaten vpis v iskalnik najdi.si

Lep pozdrav,
Dalibor