[LUGOS] debian 3 nvidia geforce 2 gts

polz polz at aufbix.org
Wed Jan 14 12:06:20 CET 2004

On Wednesday 14 January 2004 10:14, Aljoša Španger wrote:
> Zivijo
> zanima me ce je imel ze kdo probleme z instalacijo oz. konfiguracijo
> NVIDIA geforce 2 gts kartico.

> A ja imam kernel  2.4.18-bf24  in stable verzijio debian-a (woody).

Instaliraj unstable, potem pa se pakete:

nvidia-kernel-common - NVIDIA binary kernel module common files
nvidia-glx - NVIDIA binary XFree86 4.x driver
nvidia-glx-dev - NVIDIA binary XFree86 4.x driver development files
nvidia-kernel-source - NVIDIA binary kernel module source

Rabil bos se kernel-source in kernel-package, s katerim bos recompilal kernel.
Kernel source razpakiraj v /usr/src/linux, nakar se premakni v ta direktorij,
izvedi make menuconfig, izberi podporo za strojno in ostalo opremo, shrani
konfiguracijo, nato pa
make-kpkg kernel-image, da ustvaris .deb s tvojim kernelom
razpakiraj .tar.gz s sourcem nvidiinega driverja (najdes ga v /usr/src).
make-kpkg kernel-modules, da ustvaris module (npr. nvidiin driver).

Potem ti ostane le se dpkg -i kernel-image-karkolijezeverzija.deb
nvidia-karkolizejeimemodula.deb