[LUGOS] debian 3 nvidia geforce 2 gts

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Wed Jan 14 12:00:40 CET 2004

Hejla,

Nisem clovek, ki bi bil najbolj usposobljen za tole, sam bom
vseeno probal.

Enkrat ti je ze en napisal, da moras brat loge, kjer je vse relativno
dobro dokumentirano, kaj X-i pocnejo med zaganjanjem. Zadnji logi
so verjetno napisani v fajlu /var/log/XFree86.0.log (ali kaj podobnega,
jaz mam Suse). Potem moras it mal cez te loge in pogledat, kaj je
narobe slo. Ponavadi je to driver za graficno kartico, mogoce
resolucija, mogoce barvna globina. Driverji so v direktoriju
/usr/X11R6/lib/modules/drivers ali kaj podobnega na debianu.
Samo z >>no screen found<< ne pomagas dosti. Ce ti vse to brskanje po
driverjih in ostalih ne bo pomagalo, malo pogooglaj...

Fajn se mej,
Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si