[LUGOS] SASL

Branko F. Gračnar bfg at noviforum.si
Mon Jan 12 23:03:10 CET 2004

On Sun, 2004-01-11 at 23:07, Marko Bevc wrote:
> Zdravo!
>
> je komu uspelo usposobit postfix + SASL + pam + root jail? zadeva ne bere
> crackliba iz root jaila:(( oz, če ma kdo rešitev brez jaila in kako ga
> prepričati da uporabi PAM; sedaj kljum nastavitvam za pam uporablja shadow
> - posledično rabi read za shadow:(

sasl + pam + postfix moraš nastaviti nekako takole:

saslauthd -> pam

saslauthd po defaultu naredi socket v /var/state/saslauthd. Ti to
spraviš v <postfix_queue>/var/state/saslauthd, poženeš saslauthd in
nastaviš pwcheck_method: sasltauthd v smtpd.conf (za primer poštnega
strežnika).

Deluje brez problema s chrootanim postfixom.

> (btw, ima kdo kaki primer za postfix + mysql, in delujočo varianto; kako
> se obnese=?...)

SASL dokumentacija je katastrofa. Poglej si <postfix config
dir>/readme/SASL_README.

Na kratko, ampak super.

Mysql avtentikacija dela kar vredu, vendar ne moreš preverjati md5
heširanih gesel. Sam sem napisal poflik, ki to omogoči, poslal
maintainerjem, oni so rekli, da gre za zadevo, ki bi jo radi imeli,
vendar pojma nimajo, kam bi jo vtaknili (....).

lp, Brane