[LUGOS] SASL

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Sun Jan 11 23:07:50 CET 2004

On Sun, 11 Jan 2004 23:07:43 +0100 (CET)
Marko Bevc <fonzie at kibla.org> wrote:

> Zdravo!
>
> je komu uspelo usposobit postfix + SASL + pam + root jail? zadeva ne bere
> crackliba iz root jaila:(( oz, če ma kdo rešitev brez jaila in kako ga
> prepričati da uporabi PAM; sedaj kljum nastavitvam za pam uporablja shadow
>
> - posledično rabi read za shadow:(

za tole konkretno ne vem, nimam jaila / chroota ... samo opozorilo, sasl/pam
ti utegne povzrocati glavobole, se posebej saslauthd/pam. ce imas spodaj
mysql, uporabi direktno sasl auxprop za mysql.

> (btw, ima kdo kaki primer za postfix + mysql, in delujočo varianto; kako
> se obnese=?...)

gres po readmeju, dela iz prve, 0 problems.

> p.s.: jezi me edino to da v sendmailu dela ta zadeva ok:) - is postfix
> really better?:)

yes it is ;) tut sendmail ni slab, CE ga znas ustimat. v tem je imho glavna
prednost postfixa.

--

Jure Pečar