[LUGOS] Izbira: fedore vs. debian

Nejc Novak n.novak at siol.net
Mon Jan 12 21:28:56 CET 2004

Torej, jaz sem pred kratkim zamenjal na enemu izmed streznikov RH8.0 za
Debian stable z 2.4 kernelom. Prehod je 'stekel' veliko mirneje, kot sem
pricakoval, pravzaprav nisem imel nobenih tezav. Iz pogleda paketkov, mi
je Debianov .deb z aptjem veliko simpaticnejsi kot redhatov .rpm z
up2datom ali tudi z aptjem. Prav tako je za Debian odlicen security
support, predvsem pa zelo preprosto upgradanje vseh paketkov.

Po mojem mnenju gre zmaga tukaj absolutno Debianu, ceprav lahko clovek
pogresa novejse razlicice programov, predvsem Sambe, mogoce Apacha in se
kaksnega softwara, kjer je prislo do vecjih sprememb. Odlocil pa sem se,
da bo od sedaj na streznikih delal samo z Debianom.

lp