[LUGOS] Izbira: fedore vs. debian

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jan 12 12:41:34 CET 2004

Na 1073884445, 2004-01-12 ob 06:14, je Gregor Gorjanc napisal(a):
> Zdravo!
>
> Na novo si bom moral instalirati masino. Sedaj sem imel RH8.0. Ne vem pa kaj
> bi si namestil gor. Kolebam med debianom in fedoro. Ali lahko uporabniki
> enega ali drugega vrzete na mizo nekaj + in -. Za fedoro so mi stvari najbrz
> kar dobro poznane, ce sem sedaj uporabljal RH. Ali ne? O debianu razmisljam
> zato, ker je sodelavka ze presla nanj, saj veste vec glav vec ve.

Če nameravas imeti debiana za workstation, potem moraš imeti nujno en
spodoben link na net (nekaj več kot dialup). Za posodabljanje paketov...
Namreč... debian stable je odličen za strežnike, za workstation rabiš pa
debian unstable če hočeš imeti kolikor tolikor uporabno namzije
(openoffice 1.1, mozilla 1.5 ... etc)

Če boš imel unstable priporočam celo kompletno instalacijo z mreže
(razen osnovnega base sistema), neposredno na vse najnovejše različice
programov.

Čao
andraž