[LUGOS] Izbira: fedore vs. debian

Milan Gabor milan.gabor at utrip.net
Mon Jan 12 20:27:31 CET 2004

Hi!

Ni cisto tako glede SuSEja.
Sam sem sicer bil nekoc pristas Slacka, potem RHja, potem Trustixa, ki
mi je se vedno najljubsi. Zadnje case, pa sem zinstaliral kar nekaj SuSEjev.

SuSE je posodobljen lahko vsako noc, uro, lahko ga rocno posodobis, in
ni samo takrat, ko pride ven nova razlicica. YAST ima moznost, da
potegnes paketke z neta ko pridejo ven novi popravki, nove verzije ...

MIlan