[LUGOS] Izbira: fedore vs. debian

Saso Span saso.span at siol.net
Mon Jan 12 20:01:16 CET 2004

To ni merilo, ker lahko v Debianu inštaliraš pakete z interneta in se
stalno posodabljajo, SuSE je pa pač posodobljen takrat, ko pride ven
nova različica.

Kar se pa tiče teh Fedorinih repozitorijev je pa res vse ena zmeda.

Če hočete cutting edge in _en_ repozitorij, si lahko omislite Gentoo, ki
vsebuje tudi nekje toliko paketov kot Debian.