[LUGOS] Odgovor na mail

Igor Kresnik lovec at volja.net
Tue Jan 6 19:18:33 CET 2004

ales pravi:

> Ja samo vse je na strani prejemnika. Vse je odvisno od njegove dobre
> volje (njegovega sistema) ali bo prejemniku potrdilo poslal ali
> ne..........
>
> --
> Ales :)

Jaz pa mislim da bi ljudje vec(krat poailjali odgovore c(e bi bil
neomejen internet bolj poceni

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843