[LUGOS] Odgovor na mail

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Tue Jan 6 11:58:47 CET 2004

Še moje razmišljanje ...
Tako pridobljeno potrdilo na sodišču ne bo obveljalo kot dokaz. Poglej
si zakon o elektronskem podpisu, kjer je opredeljeno kaj v elektronski
obliki lahko služi kot dokaz na sodišču.
Ta potrdila o odprtju pošte služijo bolj za informacijo, da je prejmnik
pošto odprl, če je odprl priponke oz. če je prebral vsebino sporočila pa
lahko samo ugibaš. To nastavitev lahko uporabnik spreminja po mili volji.

Če potrebuješ rešitev, da bodo odjemalci potrjevali prejem sporočil oz.
odpiranje vsebin boš moral razmisliti o kakšni drugačni rešitvi, ki bo
omogočala nedvoumno identifikacijo in avtentifikacijo bralcev sporočil,
pa še takrat boš lahko samo preveril vročenje (kot pri pisemskih
pošiljkah). Za priznavanje kot dokaz na sodišču v naši državi (sodne
prakse kolikor mi je znano še ni) pa preglej že zgoraj omenjen zakon o
elektronskem podpisu in rešitev izdelja v skladu z njim (npr. prejemnik
vrne prejeto sporočilo z digitalnim podpisom).

Lep pozdrav, Andrej